Varmt eller kallt, vått eller torrt i alla väder vi lever för sport.

Tja tja bloggen! ;) Idag är det torsdag. Gick till halv 3. När jag kom hem så åt jag lite snabbt sen så bytte jag om och så gick jag och Mathilda ut i stallet. Vi tog in våran (thihihi) Nixon från hagen. Sen fixade vi honom och så hoppade Mathilda upp och jag tog Billy sen så gick vi iväg. Jag vände efter ett tag men då red Mathilda vidare. Mötte även 2 damer (gud vad fult ordet damer låter) och red. En av dom tyckte att jag hade en jätte fin hund, hihi! Men sen så mockade vi och grejjade ute i stallet. Skolan rullade väll på. Imorrn är det 2 till nationella. Yippi! NOT! Nej men vi får hoppas att det går bra. Jag ska snart äta mat och sen så ska jag baka men sen så ska jag hoppa in i duschen. Det ska bli skönt. Men vi hörs imorrn! 
 
 Här är den jätte fina hunden! ;) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback