Every step that i take is like miles from where i wanna be

Skolan gick väll ganska bra. Lektionerna gick lite halv segt men det var okej. Rasterna älskade jag! <3 Tillbringade rasterna med dom personerna som jag tycker om. Ellen, Elias, Philip, Joakim osv. 
 
Så himla skönt att dt börjar bli varmt.
 
Idag så hade jag svarta leggings, svarta skorts (svaning) , Svart, vit och rosa randig tröja, skinnjacka, svarta och vita solglasögon och lila converse. 
 
Just nu så lyssnar jag på grymt bra musik. Eric Saade, Justin Bieber, Taylor Swift osv. 
 
Idag så skulle jag egentligen få hjälp med stallet men nej. Mathilda hade visst inte förväntat sig att hon skulle hjälpa till även om hon inte hade konfirmation.
 
Imorrn är det nationella i engelska igen. Peppa! Vi får hoppas att det går bra.
 
Ikväll så ska jag bara ta det lugnt och ta hand om Vappie. Jag ska hjälpa Mathilda att packa oxå. Hon ska på konfa läger i helgen. Hon vet inte riktigt vilka kläder hon ska ha med sig. Då kommer ju såklart klädproffset och hjälper till! Jaaaaag! ;)
 
Kan det inte bara bli tisdag?! Då är det ju sista april och då så ska jag ut och åka denna snygga bil! 
↓                ↓                   ↓                   ↓                    ↓                    ↓                     ↓                    ↓
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback