Nej men tjenare!

Skolan gick snabbt idag. Skönt! Vi hade svenska, musik, engelska och sen idrott. Vi slutade ju kl 1. 
 
När jag kom hem så käkade jag och väntade på att Mathilda skulle komma hem. Sen drog vi ut till stallet.
 
Jag red Lysingur en kortis bara för att Mathilda har träning idag så jag hann inte så mkt. Men då hade dom lagt över träd över stigen så det var bara att vända och rida hem igen. Men han var duktig även om det blåser så mkt. 
 
Det är så skönt att snön smälter! Yeeeees! :D 
 
Har precis gjort en läxa. Så nu har jag bara 1 kvar. Men den ska jag fixa senare ikväll bara för att det är en bok som jag måste läsa så det gör jag när jag ska gå och lägga mig.
 
Kjell tog han dom Vappie idag igen. Tackar! :) Han tycker verkligen om Vappie. Hon hade skött sig bra! 
 
Lyssnar på min bejjb nu! Eric!! <3 <3 <3 Åhhh! Jag tror att han ska ha en turné i sommar och då MÅSTE jag på den!!!! PUNKT SLUT. Mamma detta behöver inte ens diskuteras! Älskar dig! <3 :* 
 
Imorrn så fyller systeryster år. Gissa vem som inte har hunnit köpa en present till henne. JAAAAG. Men hon gav inte mig nån. Hon gick till pappa och gav honom 1 krona och sa: ¨Här får du pengar som du skulle ha för vi köpte Vappie.¨ .__. 
 
Men det kanske inte blir så bra bloggning imorrn bara så ni veeeeet!
 
 
 Love yaaaa! <3
 Det är sant älskling Justin! <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback