Hej

Jag tänker inte ens säga förlåt för att jag inte har bloggat för jag får ju ändå ingen respons av er. 
 

Men idag var jag i skolan. Inte världens bästa skoldag precis... Den sög rent ut sag för Ellen var sjuk oxå. Men imorrn är det nationella i engelska. Hoppas att det går bra.
 
Idag så red jag Lysingur i paddocken och då så hängde Mathilda och Nixon med. Jag tränade lite på min sitts och så tränade vi Lysingur på att gå i en paddock. Vi sprang över lite bommar oxå. Han vart jätte busig. Sen på vägen hem så galopperade jag över 2 långa vattengropar. Då vart Lysingur jätte busig och drog på lite extra. Han älskade verkligen att få komma ut och köra träning blandat med bus! <3 
 
 
Imorrn så har jag gitarr oxå. Sen efter det så vet jag inte vad jag ska göra. Kanske chilla. Busa med Vappie. Jag vet inte riktigt. 
 
Nu ska jag titta lite mer på datorn sen så ska jag bara ta det lungt. 
 
Vappie mår bra. Just nu så sover hon. Men hon var huuuuur busig som helst. Så mamma tg ut henne och busade med henne ute medans jag tränade gitarr. 
 
 
OOOOOMMMMGGGGG BIEBER ÄR I SVERIGE!!!!! JAG ÄR SÅ GRYMT AVUNDSJUK PÅ DOM SOM FÅR SE HONOM!!! :'( :'( :'( :'( <3 <3 <3 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback