Tröööööött

Hejsan! Min födelsedag idag. Vappie började gnälla typ 04:45 så då kom mamma in och då var det dags att gå ut med henne. Sen så gick vi upp på rummet men vem vill vara där när man är hur pigg som helst och vill leka. Hon tycker inte om att vara uppe. så då fick jag gå ner med henne och hon sprang runt och lekte och grejjade medans jag gick runt halv död. Jag är så trött just nu men jag ska gå in i duschen efter frukosten så då blir jag nog lite piggare. Vappie fick 2 gosedjurs råttor igår. Hon älskar dom. Dom är faktiskt jätte bra att leka med och då håller! Dom går inte sönder direkt som vissa andra gosedjur gör. Tips! Finns på IKEA för ungefär 5kr tror jag. Detta är inte ett tidsinställt inlägg. Det kommer senare. Men vi hörs sen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback