Sent

Hej! Idag kommer jag rida ganska sent för att hästarna ska flyttas till mormor idag eftersom att vi åker bort imorrn. Mamma går med Pyret sammtidigt då. Jag kom hem för en liten stund sedan. Sitter just nu och äter. Jag ska vänta på att mamma och Mathilda ska komma hem. Sen så ska jag göra sista läxan. Ska bli skönt med lov! En dag kvar bara, kämpa! Imorrn är det ju showtime i skolan oxå som jag berättade om. Nu är dansen klar och den är så bra! Vi har bestämt vilka kläder vi ska ha osv. Jag bloggar kanske mer ikväll .Vi får se om jag hinner. Men bara så ni vet så kommer inte jag blogga någonting imorrn tills på måndag. Jag kanske bloggar på måndagen om jag hinner. Vi hörs!
 
 
 En lite tjurig Skattson! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback