Ny vecka. Nya tag.

Usch! Den senaste tiden har inte vart så rolig direkt. Men jag ska börja blogga nu iaf. Vi får se hur uppdaten blir. Kanske inte den bästa men jag ska försöka att gör så bra jag kan. Men nu ska jag berätta varför jag tog en bloggpaus. Det är såhär att Billy kissade inne ibland och det var nästan värrre nu när han kom tillbaka efter julen. Jag, mamma och mormor förstod att han inte var helt frisk för att en frisk hund ska inte springa och kissa inomhus. Om den inte är ouppfostrad då. Så förra veckan så ringde mormor till veterinären och då fick hon en tid i tisdags klockan 3. Jag slutade halv 3 och sen så hade jag gitarr och sen så skulle jag och mamma köpa 2 par ridbyxor åt mig. När vi hade köpt dom så sa mamma: hur tror du att Billy mår? Då sa jag: Han mår jätte dåligt och han måste avlivas. Det var det jag trodde. Billy hade prostata cancer (stavning) han hade även blåsljud på hjärtat. Vi trodde att han var typ 8 år men det visade sig att ahn skulle bli 11 år iår. Man kunde inte operera honom eftersom att han var så gammal. Det fanns lixom ingenting att göra. så det bästa för honom var att vi avlivade honom. Så det gjorde dom. Mamma berättade det i bilen. Jag vart helt krossade. Jag grät och jag grät och jag grät. När vi kom hem så sprang jag in och då bara kastade jag av mig ytterkäderna och bara sprang in på toan. Jag mådde jätte dåligt. Verkligen. Usch! Det var inte kul. Det vart hur jobbigt som helst. Jag mår bättre nu men jag är fortfarande jätte ledsen. 
 

Idag red jag Nixon och Mathilda red Lysingur, Det är verkligen jätte kul att rida Nixon eftersom att han är jätte pigg! Haha! Idag när jag gick till skolan så hade jag converse och min nya skinnjacka som jag fick av mamma och pappa i fredags. Älskar er! ♥ Det var så skönt! Vadå vårkänslor?! 
 
 Älskar dig och jag vet att du har det bra där uppe! ♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback