Hej

Onsdag idag och jag har gjort 2 nationella i matte i skolan idag. det blir 2 till på Fredag. Idag fixade mamma stallet och hon red även Lysingur. Han hade vart jätte duktig. Dom fick en blåboll att leka med i hagen idag oxå. Lysingur älskar verkligen den, haha! Idag hade jag utvecklingssamtal oxå. Det gick bra. Min nuvarande lärare trodde att jag skulle klara mig bra när jag byter skola och börjar i 7:an. Jag längtar faktiskt jätte mkt tills dess. Då får vi även en varsinn iPad. Vi får det istället för en egen dator. Men imorrn så behöver jag inte fixa stallet själv för då kan Mtahilda hjälpa mig oxå. Hon hade ingen konfirmation imorrn så då hjälper hon mig. Men vi hörs imorrn!
 
 
 Saknar! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback