Fullt upp

Asså jag har fullt upp hela tiden nu känns det som. Igår så fixade jag bara stallet jag hann tyvärr inte rida.. Igår hade jag ju hela stallet själv bara för att Mathilda skulle på nån grej med hennes klass. Idag hade jag ju oxå stallet själv för det har jag ju alltid på torsdagar. Idag hann jag inte heller rida men imorrn ska jag rida. Imorrn får jag även hjälp med stallet. Det är ju snällt... Idag var typ världens bästa dag i skolan. Vi hade grymt kul! Imorrn slutar jag ju kl 1 eftersom att dte är fredag. Skönt! Nu ska jag gå och duscha men sen så ska jag göra mig iordning och fixa nån macka osv och sen så ska jag lägga mig i min säng med mackan och de och bara mysa och titta på tv. Det ska bli skönt. Att äntligen få slappna av lite! Jag har haft ganska mkt läxor den här veckan det är däför uppdateringen inte har vart den bästa. Nästa vecka är det dags för nationella prov igen.. Matte. Men det ska jag väll klara hoppas jag! Men vi hörs imorrn! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback