Förlåt

Förlåt för super dålig uppdatering. Men jag har typ inte suttit vid datorn någonting. Jag hinner nästan inte det. Jag har stallet och jag måste rida Lysingur och jag har läxor osv. Menmen! Idag så hade mamma stallet. Men Mathilda gjorde det med hjälp av Pyrets ena medryttare. Hon var här idag. Åh, Pyret uppskattar det verkligen. Hon är så glad när hon ser att sadeln kommer fram osv. Sen älskar hon ju att blir ompysslad. Men det är jätte bra att dom kommer och rider Pyret för hon är ju lite tjock sådär! ;) Haha! Imorrn tror jag att jag måste fixa stallet själv för Mathilda hade nån grej i skolan så vi får se. Jag tror att jag ska rida imorrn oxå. Vi får se vad jag hinner. Men vi hörs imorrn! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback