Förlåt för världens sämsta uppdatering

Men jag har inte hunnit sen den gången jag försökte skriva fast jag hade så ont i huvudet och allting så gick jag och la mig direkt efter det. Typ kl 8. Men jag var med Ellen igår och då fixade vi stallet själva bara för att Mathilda inte skulle hinna hjälpa mig men sen så red ellen på Lysingur oxå. Det gick jätte bra fast han testade henne lite grann men annars så var han duktig. Idag har inte jag ridit eftersom att mamma var ledig och fixade stallet och allting. Jag vet inte om mamma red honom idag.. Imorrn rider nog hon iaf. Idag hade jag ju gitarr det gick bra. Imorrn slutar jag 1 och då åker jag hem sen har jag utvecklingssamtal. Sen så har jag även nationella prov imorrn. 2 st i matte. Sen jag har 2 till på fredag i matte dom med. Vi får hoppas att det går bra. Sen så har vi precis köpt Nixon här oxå. Vi hade vet. besiktning för ett tag sen men han gick igenom och han var jätte duktig. Så nu har min syrra en egen häst igen! Men vi hörs sen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback