Every breath that i take is like breathing under water but easy when i call out you're name

Dunkar musik i mina hörlurar! Skönt! Har precis tränat på min läxa tills imorrn. Har en läxa tills på torsdag oxå men den fixar jag imorrn. Mamma red Lysingur idag. Det hade gått jätte bra. Förutom att han hade testat henne en gång oxå. I skolan så tränade jag och några till på showtime dansen. Vi har showtime en gång varje år och då får vem som helst uppträda om man vill. Det är alltid klass 6 som har hand om det så då är det jag och några till som kommer på dansen. Man gör alltid en dans som kallas ¨showtime dansen¨ Det är bara 6:orna som får dansa till den. Den blir as bra! Haha! Men jag är faktiskt ganska nöjd med den. Vi har lite kvar att komma på och sen så ska vi bestämma vad vi ska ha för kläder på oss oxå. Men det blir bra! På torsdag är det ju sista dagen i skolan. Påsklov sen. Skönt! Familjen annorlunda idag igen. Det är det idag oxå bara för att det är sista avsnittet för den här säsongen. Synd. Men vi hörs sen!
 
 
 En vecka sen du lämnade mig idag... :'( <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback