Ebba tomorrow

hej! jag har inte hunnit blogga någonting idag för jag är ute och grejjar i stallet osv. just nu så tittar jag på tv. bloggar från mobilen. idag så red jag Lysingur. han var jätte duktig. det blåste och då så gnisslade det i en lada som vi red förbi men han tittade bara lite. han brydde sig inte så mkt. annars så har jag hoppat studsmatta och så har jag städat transporten med Mathilda. kört lite helikopter har jag oxå gjort. imorrn blir det inte så mkt bloggning. jag ska upp ganska tidigt och ta ut hästarna med Mathilda sen så kommer Ebba och Ellen ut och då ska Ellen rida Pyret. sen så åker jag med dom och för då ska jag sova hos dom med Ebba. det ska bli jätte roligt! Mathilda rider Lysingur med Ellen och Pyret. imorrn ska jag packa osv innan jag åker så Mathilda fixar stallet. men vi får se om jag hinner blogga något imorrn. men vi hörs sen. ha det bra! bildlöst inlägg för jag bloggar från mobilen så jag har inga bra bilder, sorry...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback