Ändrade planer

Ebba och Ellen kom igår då gick jag och Ebba med hundarna medans Ellen red Pyret och Mathilda red Lysingur. Sen så åkte jag med Ebba och Ellen hem för jag skulle ju sova där. Då spelade jag och Ebba lite spel sen så ville Ellen oxå vara med så då fick hon det. Men sen så började Ebba få ont i huvudet och sen så mådde hon illa osv så jag fick åka hem, tyvärr. :( Men då får vi ta det nån annan gång istället. Söndag idag. Vasaloppet på tv. Hela min familj tittar på det. Jag själv tycker kanske inte att det är så kul.. Jag vet inte om jag ska rida Lysingur idag elr inte. Jag ska ska fråga mamma om jag får vara medemd nån annan kompis idag för jag är så extremt uttråkad just nu. Det var jag igår med när jag fick åka hem. Just nu så sitter jag och väntar på att vi ska fika. Sitter i morgonrock för jag har så tråkigt så jag känner inte för att byta om. Men aja. Jag får försöka att rycka upp mig. Men nu ska jag gå. Hejdå!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback