Stallet sjäääälv

Idag så hade ju Mathilda konfirmation så jag fick fixa stallet själv. Imorrn är mamma ledig så då tror jag att hon tar stallet? Men iaf så slutar jag kl 1 imorrn. Slutade ju halv 3 idag. Men imorrn så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men aja det gick iaf bra i stallet idag. Jag och pappa fick ta in hästarna eftersom att det är så kallt ute så att då kunde vi inte vänta tills mamma och Mathilda kom hem. Men jag ska sätta mig och skriva nått inlägg nu som jag ska sätta som ett tidsinställt tills imorrn. Får se vad jag skriver om. Kanske gör ett till idag oxå om jag hinner. Känner att jag är på blogghumör! Hörs sen!
 
Saknar! Men i år blire One direction!! Längtaaaaar! *host*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback