Spela Sims 3 snaaaart

Hej! Det var länge sedan jag skrev hej i ett inlägg tror jag. Jag tycker inte om att skriva hej o.s.v i inlägg. Vet inte varför? Jag bara tycker att det ser så fult ut.
 
Men idag så har Lysingur fått vila. Mamma ska kanske ta honom imorrn. Men idag så fick jag och Mathilda ta ut hästarna på morgonen. Var jag trött när jag vaknade? Skämtaru?! Jag var skit trött. Ikväll ska jag försöka att lägga mig i en bra tid eftersom att det är skola imorrn. Har saknat Ellen MYCKET! Men hon skrev ett jätte gulligt och roligt meddelande till mig på nyårsafton. 1 minut innan klockan vart 12. Jag började nästan gråta när jag läste det. Okej jag ska va helt ärlig jag fällde en tår när jag läste det. Hihi. Men det var as gulligt!! Men tillbaka till hästarna. Jag och Mathilda tog somsagt ut hästarna. Elr Mathilda tog ut hästarna och jag gick en snabbis med Alva. Men sen så gick jag till stallet när jag hade gått klart med Alva. Då var jag smart och kom på att vi kunde jumocka på morronen så kunde vi chilla sen lixom. Vi satte fart att mocka och fixa mat o.s.v. Sen när vi var klara med det så gick vi in och åt frukost. Sen skulle Mathilda rida Lizzy och då gick jag med henne och Lizzy med Alva. Sen så sprang dom iväg och jag fortsatte att gå. Jag gick till min mormor och där mötte jag upp Mathilda och Lizzy. Sen gick vi hem fast Mathilda galloperade lite på Lizzy på vägen hem oxå men då vände hon och galloperade tillbaks till mig sen lixom. Sen när vi kom hem så gick vi in och åt mat. Elr ja mat och mat. Vi åt gröt. Haha! Men efter det så gick vi ut i stallet och städade. Då blir mamma överaskad när hon kommer ut i stallet. Vi städade mest i sadelkammaren. Där var det jätte dammigt och så. Sen så tog jag bort lite spindelnät från boxarna. i sommar har jag tänkt att jag verkligen ska damma av boxarna och sånt. Men nu så ska jag spela lite Sims. Jag köpte The Sims 3 husdjur för lite av mina julklappspengar. Men sen så ska jag köpa andra saker oxå. Vi hörs sen!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback