Nej men seriöst

Nu saknar jag dig enormt, min lilla skit. Jag ska faktiskt ta och prata med mamma om att jag vill ha dig NU!! Jag har fått väntat hur länge som helst. Det känns som om jag har fått väntat 10 år på att få se dig. Du åkte INNAN vi hade fått jullov. INNAN?!?!?!?! Jag kommer ihåg dan som om den va igår. Jag skulle va med Ellen hemma hos mig. Ellen hade bränt sig på tungan när hon åt potatisgratäng dan innan. Vi skulle åka pulka på idrotten. Jag och Ellen hade sagt det till vår idrottslärare att vi ville ha pulka imorrn dan innan. Vi drack varm oboy när vi kom hem till mig för att vi frös så mkt. Mormor hämtade oss vid skolan. Billy satt i skuffen. När vi gick mot hennes bil vid skolan så började jag nästan gråta för jag tittade på Billy och så tänkte jag: Nu kommer inte jag få träffa dig på länge. Kommer sakna dig enormt. När Ellen åkte hem började jag gråta. Mkt. Nu är det slut på jullovet och jag har inte fått se dig än. Nu ska jag prata  med mamma. Seriöst. När vi pratar kommer jag börja gråta.. Jag kan typ inte ens tänka på dig utan att jag börjar gråta.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback