Några saker ni kanske inte visste...

 
  • När jag var mindre då hade jag typ en tvångstanke. Jag var lixom tvungen att dra upp handtag till dörrar som lixom hängde lite neråt?
  • Jag skulle vilja vara med mina kompisar mer på fritiden men jag hinner inte för jag måste ta hand om Lysingur och Pyret o.s.v
  • Jag blir jätte lätt irriterad
  • Pyret behöver gosa jätte mkt för annars så äter inte hon på kvällarna
  • Lysingur är typ bästa kompis med våran katt som vi har i stallet. Alltså Skattson.
 
Hoppas att ni inte visste allt redan men jag tror inte att ni vet så mkt av det där?
 


Jag har en frågestund på bloggen och det skulle betyda mycket om ni frågar något, och jag svarar i ett videoinlägg :)

http://bilderbyemma.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

Svar: Såklart jag gör! :)
linneavonknorring.blogg.se

2013-01-26 // 14:55:56

Sv: Åh tack så jättemycket verkligen! :D Vi blir sjukt glada! Stort tack :D

2013-01-26 // 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback