Mobiler

Just nu sitter jag och tittar lite på vad en iPhone kostar osv. Jag vill hemskt gärna ha en. Jag ska spara till en iPhone. men jaja. Förlåt för att jag inte har bloggat men jag har faktiskt inte suttit vid datorn mkt alls. Men idag så har jag mockat. Mamma och Mathilda är ute och rider just nu. Pyrets medryttare är oxå här så att nu får Pyret oxå komma ut och röra på sig. Jag har vart ute och gått med henne i veckan. Då sprang vi mkt. Haha! Hon bara gasade på hela tiden i traven! Mamma ringde till dom som Billy är hos nu idag. Alva är på väg att börja löpa.. Typiskt. Så dom ska ha han så länge som dom kan ha han ljust nu. Asså när Alva slutar löpa så ska han ju komma tbx direkt. Men vi får se hur länge dom kan ha honom. Jag själv är på väg att bli förkyld. Elr ja jag är typ redan det. Jag har as ont i halsen och känne rmig inte så pigg. Kunde inte sova inatt. Vet inte varför men sen så vart det ju jätte mkt bättre när man hör Mathilda ligga och snarka och prata i sömnen.. -.- Aja ska försöka att pigga på mig. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback