Mål för 2013

Bloggen: Jag ska försöka att skriva mer och skriva längre inlägg. Ska även försöka att göra bloggen mer intressant så fler vill läsa den! Ska oxå försöka att bli bra på att göra headrar så att min blogg blir finare!
 
Lysingur: Jag ska försöka att lära honom mer saker och jag ska träna på att hoppa lite med han i sommar. Sen så ska vi upptäcka lite nya saker i sommar så att han blir van med fler saker o.s.v. (Sen så vill jag även att jag ska ta med honom till ett ridhus så att han får se sånt och kanske åka på täningar med han) Men det är inget spc. Det är bara nått jag skulle tycka var grymt kul!
 
Skolan: Jag är ganska nöjd med mina betyg som jag har fått. Men jag skulle vilja få ännu högre. I know, jag går bara i 6:an och då behöver man inte ha så jätte höga betyg. Det är nästan bättre att ha lite lägre betyg än att ha för höga när man går på mellanstadiet men jag vill ändå ha högre betyg även om jag är nöjd med dom jag har nu. 
 
 
Det var ju några saker! Med detta inlägg så säger jag godnatt! :)
 
Inställt.
 
Om ni har nå frågor elr nått så kan ni mejla mig på: [email protected]
 
 
Jag ska köpa ett nytt träns till honom! Men jag älskar hans öron. Dom är jätte söta när han har en svart topp på dom lixom! Haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback