Linnéa & Lysingur

Lysingur är ju bara 4 år. Så just nu så håller vi ju mest på att träna honom. Asså hemma då. Men det är klart att det blir bus med! Lysingur är jätte social och vill ju gosa och sånt hela tiden. Nyfiken är han oxå. Han vill titta på allt man tar fram i stallet. I skolan så skulle vi skriva om en sak vi drömmer om. Vi hade vikarie då. Hon har djur och så. Bara hon skulle läsa om drömmen man hade. Ingen fick veta vad den andra hade skrivit förutom vikarien då. Jag skrev om att jag vill hoppa Lysingur. Fine jag har ju hoppat Lysingur. Men inte högt. Jag menade typ 1 meter. Det är nått jag verkligen vill. Dressyren finns ju såklart oxå med. Men inte så att vi ska tävla i dressyr. Kanske ska va med i typ dressyr KM i Heby elr nått sånt litet lixom. Men inget stort. Han är ju jätte fin för att bara vara 4 år. Han går på tygel utan att man måste anstränga sig så jätte mkt. Han är jätte duktig. Vi kommer hoppa i framtiden!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback