Linnéa & Lysingur

Men vi kör ju även Lysingur. Det är ju nått vi kommer fortsätta med helt klart men då blir det lixom bara på skoj. Elr skoj och skoj? Asså med skoj och skoj menar jag hemma lixom. Men vi kommer ju träna hemma med körningen men vi kommer ju lixom inte åka iväg på typ nån tävling i framtiden. Men just nu så lär vi känna varandra och tränar hemma. Både Lysingur och jag behöver nog lära oss ganska mkt! ;) Haha! ;) Men sen så kommer vi ju till mig. Det är ju jag som sitter och skriver allt det här. Det kommer ur min hjärna. Ur mina tankar. Ur mina drömmar. Man kan väll mest kalla det här ett dröm inlägg? Asså det här är ju nånting som JAG vill att vi ska göra. Det här är nåntig som JAG vill att vi ska klara. Vi KOMMER klara det. Det vet jag. Men sen så tar det ju några år att träna så att han verkligen blir bra. Och jag oxå. ;) Men vi kommer ju lixom börja hoppa på nån clearound elr Pay & Jump. Inte högt alls. Så måste man ju lixom börja. Det vet nog alla?! Men det här är mina drömmar. Lilla jag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback