Kompisarna

Min kompisar betyder grymt mkt för mig. Men det finns ju vissa som betyder lite mer än vad andra gör. Men asså dom som betyder lite mer för mig är ju lixom mina bästa kompisar. Dom som inte betyder lika mkt för mig är lixom kompisar? Nej men asså dom som är mina kompisar betyder ju oxå mkt för mig. Men Ellen är ju en av mina verkligen bästa kompisar. Hon vet typ allt om mig och jag vet typ allt om henne. Ellen och jag har gjort mkt tsm och ska göra mkt tsm. I sommras campade vi med hennes familj. I sommar så ska vi åka och se One Direction i stockholm med hennes mamma. Vi har vart efter skolan hur mkt som helst. Men sen det som vi har gjort mest är nog att sova över hos varandra. Det är så grymt roligt att sova hos Ellen. Elr snarare med Ellen. Hon har så många bra filmer som vi tittar på på kvällen och äter godis och chips och dricker cola. Sen på dagen så sitter vi vid datorn och är ute och bara skrattar och är konstiga! Haha, aa men det är vi. Förut så hade vi facemask när jag sov över hemma hos henne. Choklad! Så där gick vi runt i hennes hus och var helt bruna i ansiktet lixom! ;) Men i hennes familj så känne rman sig välkommen. Hon och hennes föreldrar är så snäll och man lixom känner att man verkligen får komma dit. DET om nått är riktigt skönt att känna. Ellen och jag har bestämmt att vi ska gå i samma klass när vi börjar på Ekeby annars byter nån av oss så vi får komma i samma klass. Vi klarar oss inte utan varandra lixom. Jag skulle inte hitta nån stanns om jag inte hade Ellen. Jag skulle va helt borta lixom. Det känns skönt att verkligen ha en kompis vid sin sida hela tiden som man känner att man verkligen kan gå till om det är nått. En som man känner att man kan lite på till 100% Sen så har jag ju såklart killkompisar med! Men om jag får tycka så tycker jag inte att om man har en tjej kompis och en killkompis så ligger dom inte på samma nivå alls. Dom är helt olika. Tjejer beter sig på ett helt annat sätt än vad killar gör. Kan inte förklara direkt men så känner jag. Tjejer och killar i mina ögon ligger inte alls på samma nivå men dom är ändå lika. Svårt att förstå men ja så känner jag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback