fredag

Idag så mår jag bättre än vad jag gjorde igår. Skönt. Så nu är jag på benen igen och inte lika snorig och så. Riktigt skönt. Ska vara med Ebba på söndag. Roligt! :D Men när jag är med Ebba så ska Mathilda och mamma och pappa åka iväg till heby för då är det P&J. Alltså pay and jump. Men nu kommer det bli bättre uppdatering eftersom att jag har blivit piggare. Man kan typ säga att jag är helt frisk. På söndag så är det ju oxå andra avsnittet av Ponny Akuten. Älskar verkligen det programet. Man lär sig så mkt. Tittar ni oxå på PA? Men just nu så sitter jag och väntar på att Mathilda ska komma för vi ska nämligen ha lite rumpmasage.. Haha, det låter jätte konstigt. Men jag står bara på hennes rumpa och typ går på stället. Haha jag det är vi det! Men aja säger godnatt nu!
 
 
 Haha älskar bilden!!! Bara en riktig Directioner fattar den här bilden..!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback