Bra humör!

Jag älskar när man får kommentarer där dom skriver att man har en bra blogg o.s.v. Tack så mkt för det! <3 Idag så kom det några som gjorde nånting. Kan inte berätta det nu. Kanske berättar nån annan dag. Det beror på vad som händer. Jag var ute i stallet och mockade åt Pyret och så fixade jag hennes mat och grejjade. Mamma fixade allt åt Lysingur och Mathilda fixade allt åt Lysingur! Tack Tack! Kommer snart ett inlägg om saker ni kanske inte visste om mig lysingur och Pyret. Sen så har jag börjat tycka om Harry Potter nu oxå. Ellen har fixat det. Haha! Hon älskar HP. Så jag läser en HP bok. Harry Potter och fången från Azkaban. Den är skit bra!!! Men jag är bara på sida 90 så önska mig lycka till! ;) Ska snart gå och duscha sen så ska jag sätta på mig nå myskläder och sätta upp håret och sen dunka musik i mina hörlurar. Haha! Har fått en ny favorit låt. Ni borde Lyssna på den!
 
http://www.youtube.com/watch?v=If5MF4wm1T8
 
Lyssna på den ni! Den är så grymt bra! DEN dunkas i mina hörlurar 24/7 vill jag lova.
 
Hörs sen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback