bloggning från mobilen

nu har jag faktiskt ändrat mig. jag ska nog köpa en systemkamera ist för en iPhone. haha men det känns mer smart att köpa en systemis ist för en iPhone. jag har ju lixom en funkande mobil så varför köpa en iPhone? jag har lixom inte ens haft min mobil i ett år.. -.- men aja. jag har iaf vart ute i stallet. jag gjorde det vanliga. men idag så ska jag fråga om Billy kan komma hem snart för Alva löper faktiskt inte nu. men eftersom att det är vinter nu så finns det ju inte så mkt att äta för hästarna i hagen. så Lysingur vill bara äta. så han har såklart tryckt sönder staketet lite så vi fick flytta hästarna så får mamma fixa det där sen! jaa, vi har strömm men den har slutat funka.. så det måste pappa fixa så fort som möjligt!! men ja. jag ska sätta mig och titta lite på systemkameror på datorn sen. ska titta lite på hur mkt dom kostar osv. tänk vad fina kort jag skulle kunna ta på Lysingur och på Billy då! Dream.. men sen så har jag även gjort en liten header. Kanske inte den bästa men aa. ganska nöjd iaf! men har nån av er läsare nån systemkamera? isånnafall vad heter den och hur mkt kostade den ungefär osv?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback