2013

Länge sedan jag tittade in här nu. Vi kom hem igår men jag hann inte blogga. Vi kom lixom hem på kvällen och så hade vi massor med andra saker att göra. Men idag så har jag mamma och Mathilda vart ute och mockat. Sen red Mathilda iväg på Lizzy och då körde jag och mamma iväg med Lysingur. Vi tänkte att vi kör honom idag så att han inte glömmer bort allt eftersom att det var ett tag sedan vi körde honom. Men han var jätte duktig och hade inte glömt någonting! Älsklingen! <3 Men efter det så hade vi lite brottom för både jag mamma och Mathilda skulle duscha OcH göra oss fördiga på typ en halv timme. Vi fixade det faktiskt! ;) För jag och Mathilda skulle klippa håret. Jga är jätte nöjd med mitt hår! :D Men när vi var klara med håret så gick vi ner på stan och shoppade. Jag köpte 3 st tröjor. En var svart stickad och den andra var rosa stickad och den tredje var en vit tröja med svarta ränder men det var rosa ränder längst ner på armarna! Jätte snygga var dom. Två av dom var på rea oxå! ;) Nej men nu måste jag gå ner och äta nån macka o.s.v. Vi hörs sen! Det kommer kanske komma ett långt inlägg nån annan dag om jag hinner. Vi får se!
 
 
Åh juste! Alva är på väg att börja löpa så Billy kanske inte kan komma riktigt än.... :'( :'(
Saknar min grabb nå enormt...
 
 
 Bara snygga killar på bilderna! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback