Vart ligger landet där man böjer bananerna?

Det vart ett ganska långt inlägg igår. Det var faktiskt kul att bara låta fingrarna få skriva av sig lite!
 
Idag så hade vi 3 st nationella i skolan. Det gick väll ganska bra hoppas jag. Fast det var lite jobbigt att ha 3 viktiga prov på 1 dag. 
 
Lunchrasten ägde sönder. Bästa rasten på hela året. Först så gick jag och Ellen runt lite. När vi kom till fotbollsplanen så satte jag på musik. Jag började springa runt och dansa och sjunga osv. Haha! ;) Sen när vi gick därifrån så kom Berfin. Då chillade vi runt lite. Snackade med Thomas och bara skrattade. Sen så satte vi oss på marken och solade. Sooooooft! ;) Vi var lite konstiga den rasten, haha! Sen så tog Thomas mina solbrillor och lekte fjortis. Thomas är en snubbe som är en typ hjälplärare elr nått. Han är as rolig! 
 
 
När jag kom hem så käkade jag lite sen så bar det ut till stallet. Mockade och fixade mat osv. Stallet själv idag ju. 

Har chattat med Ellen och hon kommer ungefär vid 12 på söndag. Fett nice att vi ska va själva hemma på min födelsedag! Duschade direkt efter det och nu sitter jag här. Kvällen består av att typ äta mackor och dricka något gott och titta på tonårsbossen. Älskaaaar det programet! Haha! ;) Juste jag ska ju sitta och hoppas på att jag får en hund på min födelsedag nu! Mamma och pappa!! <3 <3 
 
Åh, nu hörde jag att pappa startade Fire Birden!! Åhhh! Jga längtar så mkt tills sista april. Då kommer vi åka FIRE BIRD! YES! Jag har längtat så mkt tills det skulle bli lite varmare ute så vi kan åka Fire Bird! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback