Usch

Jag red ut på Lysingur ed mathilda och Nixon i det här skitvädret. Men det gick bra. Min lilla Vappie måste ju lära sig att gå ut och kissa och inte kissa inne. Hon brukar inte kissa på golvet utan på tidningspapper. Så då åste jag gå ut med henne på gården typ 1 gång/timme. Men nu börjar hon frysa direkt och så bara tar hon upp sina framben mot mina ben och vill att jag ska bära upp henne och gå in. Stackarn! Vi får hoppas att det blir varmare och finare väder imorrn. Min födelsdag då ju. Ellen kommer. Det ska bli grymt kul! Juste! Mamma och pappa är i västerås så då har dom köpt lite leksaker åt Vappie. Do är på väg hem nu så det ska bli kul att se vad dom har köpt åt min lilla prinsessa. Men imorrn så kommer Ellen nån gång på dan typ och sen så kommer släkten runt kl 5. Innan Ellen kommer så ska jag fixa lite olika saker hemma. Sen så ska jag ju fixa mig oxå! ;) Men vi får se om jag hinner blogga imorrn. Men jag ska fixa ett inställt nu tills imorrn. Men vi hörs! 
 
 
 Min prinsessa och min prins! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback