Trååååk

Har ingen lust att blogga här egentligen men jag gör det ändå. 
 
Idag så var jag ju i skolan. Det gick väll bra. Jag ska inte klaga. Ellen och jag var sååå coola idag. Men det är vi ju alltid! ;) Det är alltid lika kul att vara med min bästis! <3 
 
Sen kom jag hem och då så åt jag sen så red jag. Jag red barbacka. Mamma gick med Alva samtidigt så jag fick lite sällskap. Det var en liten lugn tur. Det var han värd! <3 Han var jätte duktig. Mamma tog lite bilder på oss. Dom kommer upp på bloggen om jag får in dom i datorn nån dag och om man kan ladda upp bilder på bloggen. Blogg.se suger verkligen. Jag veta att jag är så snäll mot blogg.se nu men seriöst. Man ska ju kunna ladda upp bilder!! 
 
Har bytt väska nu som jag ska ha i skolan. Jag har bytt till en vit för det är mer sommrigt än svart. Efter det så städade jag hela mitt rum. Förutom att damsuga då för det ska jag göra på fredag. Ni skulle bara sett hur mkt damm det var på mitt sminkbord... Fyfy! Men nu är allt borta iaf.
 
Har även fixat 2 små typ hyllor där jag har Eric Saade filmen och 3 skivor. Jag har en till skiva men den ligger ute i bilen så jag måste ta in den. Jag ska köpa 2 till skivor så fort jag får pengar. Juste jag la ju mitt Saade armband där oxå. Funderar på om jag ska hänga min Saade mössa där oxå. Tror att jag ska göra det. Min älskling! <3 Min Saade handduk (asså en sån här stor som man har när man har duschat) måste ju hänga i badrummet, tyvärr. Det är rea på hans hemsida just nu så jag hoppas att det fortsätter typ 1 vecka till för jag vill verkligen ha saker där och då får jag säkert pengar på min födelsedag. Jag brukar alltid få det. 
 
Här sitter jag nyduschad. Mysigt. Lyssnar på Eric Saade-Without You i'm nothing. Sååå bra!!! <3 <3 Älskar honom och hans musik. <3
Jag funderar även på att börja spara pengar så att jag kan gå backstage på hans turné som han ska ha i sommar. Herregud. Jag skulle börja gråta om jag såg honom. Seriöst. När han började sjunga på Pop Explosion så började jag gråta. Asså inte så att det märktes elr hördes för det kunde jag ju inte göra men det kom en liten tår då och då. Det var den bästa dagen i hela mitt liv. Herregud! Snart 1 år sen jag var på Pop Explosion. 19 April. Jag älskar honom så OTROLIGT mkt! <3 <3 
 
 Pop Explosion! <3
 
 Pop Explosion. <3
 
 
 


Ha ha ,snygg bild :)

2013-04-11 // 21:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback