Tonårsbossen

Tittar på tonårsbossen nu. Fett bra ju! Men jag har nyss kommit hem. Jag hängde med mamma, pappa och Mathilda till Mathildas träning. Det gick jätte bra. idag red Mathilda Lysingur eftersom att jag inte hann. Det hade gått jätte bra förutom att han hade testat henne en gång. Han har kommit in i nån testar period nu. Trotsåldern! ;) Men det var jätte kul att vara med Ebba idag. Vi gick på stan ett litet tag och köpte glass osv. Sen så gick vi hem till henne och tittade på never say never sen så spelade vi the Sims och sen så åkte jag hem. Vi hade grymt kul. Men vi hörs imorrn!
 
 
 Babeeee! 
(det funkar fortfarande inte att lägga upp bilder?????) Blogg.se suger.. -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback