Tja blöggäääännnnn

Oseriös rubrik men whatäääveer?! Men idag så red jag Lysingur. Han var ganska pigg men det var roligt och han skötte sig perfekt. Idag så har jag vart ute mkt eftersom att det är så fint väder ute nu för tiden. Jag har hoppat studsmatta osv. Jag och syrran tog ut hästarna imorse. Det gick jätte bra. Sen så gick vi in och satte oss i soffan och åt frukost och bara chillade. Har precis duschat. Nu sitter jag framför tv:en och myser med Mysan. 
 

Vet ni vem som fyller år inte den här veckan men nästa vecka på söndag? JO JAAAAAG!!! Grattis i förskott till mig! ;) Haha! Nej men det ska bli grymt kul! Jag önskar mig en hund av mamma och pappa. Inte för att jag tror att jag kommer få det men man kan ju alltid försöka. ;) Mathilda har tävling den dag. Jag var snäll och sa att hon fick tävla på min födelsedag. Så då ska Ellen komma hit. <3 :* Löve yaaa! Imorrn ska jag vara med Ebba oxå. Jag åker dit typ halv 1. Ska bli kul! <3
 
 
 Första gången jag red barbacka på Lysingur! <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback