Förlåt

Jga har inte hunnit blogga eftersom att vi har en tjej här. Ni vet hon som jag berättade om förut. Men iallafall. Jag var på tävling igår. Det var Mathildas första reg. L:C med Nixon. Felfria. Han var jätte duktig. Han var jätet pigg, haha! Mathilda var helt slut när dom hade hoppat klart för att hon fick ta tag i Nixon hela tiden eftersom att han var så pigg. ;) Igår fick Lysingur vila eftersom att vi var på tävling. Idag så red jag Lysingur. Han var jätte duktig. Jag lät honom springa hur snabbt han ville i gallopen. Sen så smackade jag på honom i gallopen oxå och då så vart han jätte busig och började kasta med huvudet och tyckte att det var jätte roligt. Imorrn så är det skola igen. Ska bli kul men ändå inte. Ska bli så grymt kul att träffa Ellen igen. Asså att jag kan börja sakna henne så här mkt på 1 vecka det är otroligt. Bara för att hon är bäst. Man kan inte ha en bättre kompis än Ellen. Jag längtar så mkt tills om en vecka. MIN FÖDELSEDAG!!! OMG!! Då ska jag och Ellen vara ensama hemma hos mig och bara ha kul och va helt galna. Haha, det är sååååå jag och Ellen. Så fort vi är ensama så får vi typ nått ryck och blir helt galna! ;) Vi kommer iallafall ha grymt kul! :D :D <3 <3 :* :* Åhhhhh, jag läääääängtar så gryyyyyymt mkt!!!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback