Sorry for bad update..

Men jag har verkligen inte hunnit. Men jag börjar med igår! Igår så fixade jag stallet och så bostade ja gPyret och pysslade med henne! Lysingur fick stå igår. Jag klippte Pyrets svans och massa andra saker! Det uppskattades av henne mkt tror jag! :) Men sen så åkte vi till Ösby och red idag! Lizzy hängde också med då! Så Mathilda red Lizzy och jag red ju såklart Lysingur! Han har fortfarande inte riktigt fattat varför man ska gå i en paddock och så men han får lära sig det helt enkelt! ;) Men eftersom att han inte riktigt fattar så blir han lite seg och så då får jag använda spöt lite. Jag hann inte blogga igår för att på kvällen skulle vi åka hem till min mormor för hon har fyllt år sen så var Eric Saade på 1:an kl 20.00 Hoppas ni inte missade det! Det kunde jag bara inte göra!! Ja som ni kanske förstår nu så ÄLSKAR jag Eric Sadde! :love: :love: :love: :love: Men jag var på den där konserten fast i västerås! Åhhh den var så bra!! Det var den 19 April 2012 Dan efter min syrras födelsedag och 5 dagar efter min födelsedag!! Jag SKA se han igen! Det kan jag lova! Så jag satt helt inne i tv:en igår! ;) :love: Hiho! ;) Men jag är jättetrött så jag kommer inte blogga nå mer så jag säger godnatt nu! Jag ska duscha och sen så ska jag titta på Solsidan! Älska Ove där asså! Är det walk in closet? Nästan!! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah!!! Jag kallar mig för Uno Sandberg för att inte väcka misstankar!! ;) ;) ;) :love: Så du höjer ditt pris? Korektum!!!! Du ser mig äta en bajsmacka och du säger inget?! ;) Åhhhhhhhhhhh ÄLSKA OVE SUNDBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) :love: Men ska gå och duscha och sen så ska jag bara njuta av Solsidan!! Vad ska ni göra ikväll? 
 
 
 
Min älskling ERIC SAADE!! <3 <3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback