Sorry for bad update..

.. men jag har faktiskt vart bortrest över helgen! Jag har vart i Harsa. Vi åkte dit i fredags och så åkte vi hem igår. Det är därför jag inte har bloggat. Sen så när vi kom hem igår så åt vi lite sen så tittade jag på tv. Jag orkade inte blogga igår. Men medans vi var borta så tog min mormor hand om hästarna och Pyrets medryttare och hennes mamma och pappa hjälpte oxå till! Så Lysingur har blivit riden en dag! Det uppskattas! Sen så mockade dom oxå och fixade mkt. Dom red även Lizzy och såklart Pyret! Så då vill jag säga tack till alla som har hjälpt till med hästarna! :D Men Lizzy och Pyret ville inte komma fram till dom först. Bus ponnys!! Hihi! Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med Lysingur idag. Ska snacka med mamma! Men jag tror att jag ska rida? Himla äckelväder idag. Det blåser och regnar, fy!! Men i Harsa snöade det oxå igår. Det kom minst 10 centimeter innan vi åkte och vi åkte kanske typ halv 12. Men jag bloggar lite mer sen, om vad jag ska göra med Lysingur och lite sånt! 
 
 
 Haha så han ser ut på bilden!! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback