ska ut och mocka

Pappa sutar kl 4 idag så då ska han åka hem hit och laga lite mat och sen efter det så ska jag ut och mocka och greja! Igår vart jag på sånt pysselhumör som jag brukar kunna bli på så då så sa jag åt mamma att jag ska smörja Lysingurs grejer och då så fick jag med mig Mathilda också. Då så smörjde vi sakerna medans vi lyssnade på musik! :) Det var riktigt mysigt!! :D Men idag så ska Lysingur stå för att  jag vill ju gära ha med mig nån när jag rider nu eftersom att jag inte har ridit så mkt innan jag fick Lysingur och sen så är han ju bara 4 år och så  känner jag ju inte honom så bra. Men mamma ska på föreldrarmöte på min skola så. Pappa tycker verkligen inte om att hänga med när jag rider för att han brukar ju inte vilja hålla på med hästarna. Visst han kan ju göra det om han verkligen MÅSTE men då MÅSTE vi ha hjälp i sånna fall! ;) Älskar dig pappa! ;) :love: Men jag ska säga till mamma att jag vill ut och köra Lysingur nån dag också! Det var ju ganska länge sedan vi gjorde det. Sen så tycker jag att det är så synd om Pyret att hon inte får bli så mkt ompysslad när hennes medryttare och dom inte är här så jag skulle ju vija börja ta hand om henne medr och gå ut och gå med henne och longera henne och lite så. Hon är ju så tjock också! ;) Det känns som om jag skulle behöva hur mkt tid som helst men jag ska verkligen försöka att ta tag i mig själv och börja ta hand om Pyret mer! :) Men jag tror att jag ska göra en tidsinställd tills ikväll. Vi får se men jag tror att det blir så! :) Vi hörs sen! :D
 
 Lite väl när kameran Skattson?! ;) :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback