Mockat!

Nu har jag nästan precis fixat klart allt i stallet! Jag har bara tränat på glosorna efter! Hiho! ;) Men min syrra var oxå med. Hon mockade åt Lizzy och Pyret. Jag fixade havre till Lizzy och Lysingur, sen så fixade jag deras betfor oxå! :) Men nu så är jag klar iallafall! Varför ska det vara sånt himla dåligt väder idag för?! Det bara regnar och regnar hela tiden. :( Jag vill ju ha fint väder för då så skulle jag kanske kört lite frihetsdressyr med Lysingur i hagen hade jag tänkt. menmen! Jag får väll göra det nån annan dag! Vi hörs sen! :)
 
 Oredigerad bild! Jag brukar faktiskt inte redigera bilder så ofta men jag kanske ska ta mig lite tid och redigera några bilder nu? Vi får se! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback