Hoppas ni gillar mitt förra inlägg ;)

Haha jag vet att ja gsuger på deepshit men jag gör så gott jag kan! ;) Men Ellen är oxå en riktig vän som man kan lita på! :) Älskar er jätte mkt! Ellen, Maja och Katja är dom jag VERKLIGEN står NÄRMAST! :D :love: 
Men iallafall så red jag inte idag. Jag och mamma körde min lilla prins istället! :) Det har jag verkligen längtat efter! Men han var jätte duktig! Verkligen! :D Han har lärt sig jätte mkt på kort tid! :) Men mamma var ledig idag så hon mockade och så åt han! Tanken! :D Men jag har inte så mkt att skirva om. Ni fick ju det där långa inlägget! ;) Inte hästrelaterat alls men det kan hända att jag slänger in lite sånna inlägg oxå! :) Men vi hörs imorrn! Imorrn så kommer Mathildas kompis Disa hit och ska sova här för att det är halloween på deras skola på fredag så då ska Disa sova här och då så ska jag hjälpa dom lite med deras outfit som dom ska ha på halloween! Dom ska vara ryttare! haha! ;) Man får klä ut sig till vad som helst så varför inte! :D Haha! Men vi hörs imorrn! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback