Grejer som jag vill ha!

Först outfit till ryttaren! :)
 
Kanske inte så jättebra med det är en outfit som jag skulle kunna tänka mig att ha! Men jag glömde att jag ska ju ha väst också och då vill jag ha en svart racesafe väst. Sen så vill ag bara ha ett snyggt spö! :)
 
Outfit till hästen! Det här är inte bara till  tävling. Jag vill också ha dom här sakerna! 
 
Ni kanske inte tycker att det här är så snyggt men jag vill ha dom här grejerna! Blått passar ju till Lysingur så det är därför jag vill ha blåa soft up! :) Sen så finns det ju mkt mer grejer som jag vill ha men det kommer ni få se lite vart efter! Haha det kommer bli dyrt för mig! ;) ;) Men sen så är jag väldigt glad över att det snart är jul! haha!! ;) :D 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback