godmorgon! :)

SKa snart äta lite frukost och så. Men jag vet inte riktigt när jag ska ut till stallet. Det beror på när Mathilda ska det! Usch nu har jag börjat känna mig mer förkyld och så igen... fy och blää!! Jag orkar inte bli förkyld IGEN!!  Jag var ju sjuk i tisdags. Jag åkte ju hem från skolan i måndags sen så var jag hemma på tisdagen! Min syrra var oxå hemma då. Men jag åkte till skolan på onsdagen, men då var min syrra hemma. Men jag hör av mig sen! Hoppas att ni alla har sovit gott och att ni har haft en skön fredagskväll och att hela helgen fortsätter bra! .D Vi höres! ;)
 
 
 
 lite suddig bild men det får vara så nu. :( Men jag kanske kör någon annan grej som typ 5 saker ni kanske inte vet om mig elr typ någonting sånt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback