Fredaaaaaaaaaaaaag!!! :D :D

Sä skönt men nu så ska jag skriva om ridturen och lite sånt! Jag och min syrra ut till stallet och tog in hästarna och började fixa dom fina och så! Sen så red Mathilda iväg och då så stog jag och pappa kvar i stallet en liten stund för att Mathilda skulle rida lite längre än vad jag skulle så! Pappa gick med mig bredvid! Han var jätte snäll och duktig fast han vart lite rädd nån gång och så när han såg Mathilda och Lizzy så gick han genast fortare! ;) Men han var iallafall jätte duktig! sen så red vi hem samtidigt! :) Men sen så borstade vi dom och så släppte vi ut dom i hagen! Sen så mockade vi och fixade allt sånt och nu väntar fredagsmyset!!  :D :D mumsigt!! ;) Vi hörs imorrn! Men sen på söndag så åker vi kanske till ösbys paddock och rider! Då kanske mamma klickar lite nya bilder! Hon brukar göra det då!! :) Det är bra att ha en sån snäll mamma! :) hörs imorrn! :love:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback