Fick ganska kul ändå!

När jag satt upp och ner i soffan hemma så ringde jag mamma och och undrade om mormor kanske kunde skjutsa in mig till stan. Vilket hon kunde! så då så gick jag ut med hundarna sen så lagade jag mat och sen så bytte jag om sminkade mig och plattade håret! Sen så kom mormor och så åkte vi in till stan! Jag köpte två saker! jag kan lägga upp bilder om ni vill? jag gör det om jag hinner och orkar! tror det för jag kan ju bara passa på och ta bilder när jag ska duscha om några minuter! men jag lägger upp bilderna efter att jag har duschat. jag ska även titta på bonde söker fru ikväll! hihi!! men sen när jag kom hem så gick jag ut till stallet med min syrra och började att fixa lite sen så var det mat och så gick vi ut och gjorde det sista ute i stallet och sen så tog vi in hästarna! men vi hörs sen! (det blir ingen bild till det här inlägget för jag bloggar från mobilen!)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback