Duschat! :)

Jag har ju vart ute och mockat och grejat men jag har inte hunnit blogga efter för att jag skulle duscha och äta macka och lite sånt. men då så skriver jag nu! :) Jag gick ut till stallet med min syrra och då så tog hon in sin häst Lizzy medans jag mockade sen så red hon iväg så mockade jag och hämtade hö och sånt. Sen när hon kommer till baka som håller ajg på och fixar mat till hästarna och så sen så tar jag och min syrra in min lilla prins och så lämnar vi Lizzy i hagen! Då borstar jag honom och fixar honom snygg för att han var så lerig och så gosar jag med han! :D Min lilla gulle prins! :love: Sen så får han gå in i sin box och då så hämtar vi dom andra hästarna och släpper in dom i deras boxar och så passar jag på och borsta Pyret lite snabbt för att hon var oxå ganska lerig och så kände jag att jag var tvungen att pyssla om henne lite oxå! :) Jag tror att det uppskattades! :D Men jag säger även godnatt nu eftersom att jag inte kommer blogga nå mer sen! så godnatt alla fina bloggläsare! :D Hörs imorrn! Då ska jag eventuellt rida oxå! Jag känner mig ju fortfarande lite osäker och så eftersom att jag inte har haft han så jättelänge så att då vill jag gärna ha nån med mig. Men mamma jobbar ju ganska mkt och pappa är ju inte direkt sånt stort fan av hästar så. jaa man får ju försöka få med sig mamma men det blir ju mörkt så fort nu. Inte så kul. :(     
Men godnatt! juste jag gjorde ett inlägg i skolan på mobilen men sen så skulle jag lägga till en bild så funkade inte det! det var tvungen att ladda hela tiden sen så ville bilden inte komma fram så! Godnatt! :D
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback