Cool? Fuck cool. A'm awesome! ;)

Okej. nu så ska jag försöka fixa klart min presentation! från mobilen så ja vi får se hur det går! ;) men vi har en chinchilla oxå som jag inte har bild på men han är väldigt gammal! han fuller år på julafton! mina föreldra köpte honom innan jag föddes! han heter Micke! :love: jag tror att det var alla djur vi har! ;) men vi har haft ännu fler djur förut! men jag går på gitarr varje tisdag och sen när lysingur har blivit lite mer van med ridhus och att träffa andra hästar och lärt sig lite mer så ska jag väll börja köra lite markarbetes träningar! :) jag tror att det var allt! om jag kommer på något annat så skriver jag det lite senare! :D
hörs sen! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback