Vad jag vill med min blogg

Asså från början så ville jag bara skaffa en blogg bara för att mina kompisar hade det och för att min syrra har det. Så det var mest på skoj då. Men mamma tyckte inte det eftersom att jag inte hade nått speciellt elr intressant att skriva om. Men så fort jag fick en häst så ville jag såklart skaffa en blogg för då hade jag nått speciellt att skriva om.

Jag gick runt och tjatade på mamma. När ska jag få skaffa bloggen. Min blogg ska heta Lysingur.blogg.se och yada yada.

Namnet hade jag faktiskt bestämmt en ganska lång tid innan jag skaffade bloggen! 
Men när jag väl hade fixat bloggen så sa jag att Mathilda skulle fixa header och sånt. Vilket hon sa att hon skulle! Men sen så tog det så lång tid för ena dagen ville hon inte och andra dagen hade hon inte tid. Då vart jag arg, haha! Men sen så vart båda sjuka på samma dag och då sa jag åt henne att hon SKULLE fixa klart header och sånt!! Vilket hon gjorde då! :thumbup: Men nu så kommer vi till det jag verkligen vill med min blogg NU.

Först när jag skaffade bloggen så ville jag bara göra det för skojs skull. Jag tyckte lixom om tansken på att andra skulle ju kunna läsa vad jag gör. Dag från dag. Men nu när jag har haft bloggen ett litet tag så känner jag inte likadant som jag gjorde då. Innan jag fixade en egen blogg så läste jag många bloggar. Jag läser dom fortfarande. Men den som jag verkligen följde och följer dagligen är Nellie Berntssons blogg. Jag kan inte säga att jag är ett såå stort fan av Nellie men jag tycker att det kan vara kul att läsa om den tjejen som är lika gammal som mig och som har 2 egna hästar men framför allt är hon en stor bloggkändis. Det var genom henne jag verkligen fick reda på vad jag ville med min blogg. Jag vill att den ska bli en stor blogg. Men samtidigt så vet jag att jag inte kommer kunna få en så stor blogg. Men jag vill hitta på det där knepet för att få flera att läsa min blogg. Jag är lixom kär i tanken på att ha en stor blogg. Men hur? 

 Nellie är en tjej som är ganska mogen för sin ålder och hon är duktig på det hon gör. Hon är en tjej som verkligen har lyckats med sitt liv och det hon gör. Jag tycker oxå att hennes blogg är ganska cool som är blandad med det mesta. Sen så det sättet hon driver bloggen och hennes sätt att skriva på är ganska coolt. Visst jag tycker att hon är en ganska cool tjej men jag är inte hennes största fan lixom. 

Men det jag skulle önska med min blogg är att få den så att den blir lite större och sånt! 
But that is just dreams you know! ;)
 
 Det här är våran första ponny som vi hade! En C-ponny vid namn Pajo! Saknar dig grabben! :love: 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback