Testar lite

Sitter just nu och tittar på tv! Idag så gick jag med Mathilda när hon red Lysingur. Hon red honom i padocken så då var jag hennes 'ridlärare' Hehe! Jag körde lite övningar där man gjorde halt och sen kom fram i trav och sånna grejer! Sen så fick han träna på att hoppa och lite mer saker! Han var jätte duktig men han har börjat testa Mathilda lite. Han har redan hållt på och testat mig men jag tror att han har slutat med det nu med mig! Men när han testar en så börjar han backa. Men det får vi hoppas att han slutar med snart! Men imorrn ska jag och Mathilda rida ut tsm fast då går mamma med! Hon är ledig imorrn! Men vi hörs imorrn! 
 
 
Nu funkar det inte att ladda upp en bild så ni får en som jag redan har visat förut. :(
 
 
 
 Söta Pyret! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback