Sorry for bad update..

Men nu så ska jag skriva om allt som jag inte har haft tid att skriva om tidigare.
 
Lördagen!
Jag och Mathilda gick upp halv 7 för att hinna ta ut hästarna och gå med hundarna. Sen så sprang vi in och åt frukost och borstade tänderna och tog på oss varma kläder. Sen så gick vi ut och tog in Lizzy och jag mockade lite. Sen så åkte vi iväg. Mamma jobbade så hon kunde inte se hela tävlingen och sennär vi kom dit så tog vi in Lizzy i stallet. Vi fixade en stallplats åt henne! Sen så tittade vi lite på dom som hoppade och sånt. Våran gammla ponny Ice var med. Men dom vägrade ut sig. Synd! Men annars så har Ice det jätte bra hemma hos dom! :) Men sen så gick vi ner till stallet och började fixa Lizzy för att Mathilda skulle börja rida fram. Allt gick bra. Sen så gick hon in på framhoppningen och där gick det oxå ganska bra förutom att hon vägrade en gång. Men jag förstår att Lizzy vägrade då för att hon kom jätte konstigt på en oxer. Men sen så gick hon in på banan och började hoppa. Hon var ganska duktig men Mathilda var tvungen att smacka på henne ganska mkt för att hon skulle hoppa men det gick ganska bra ändå. Men sen så började Lizzy stanna och på andra olydnaden så vart hon utesluten. Men hon är nöjd ändå för att det var typ första gången hon hoppade den höjden på Lizzy och hon kom längre än vad hon hade förväntat sig. Men sen så skulle Mathildas kompis Disa hoppa och det gick väll bra! Sen så kom Mathilda och Disas kompisar och tittade på när Disa skulle hoppa igen. Sen så säger en tjej som heter Elsa att mamma hade sagt att jag skulle hjälpa till i cafeterian! Det var riktigt kul! :) Men sen så åkte vi hem och åt lite och tog in hästarna och sen så kom kusinerna. Vi snackade lite, åt snacks och lite fler grejer. Sen gick vi och la oss.
 

Söndag!

Vi gick ut och red på förmiddagen. Mina kusiner tycker oxå om hästar så att då fick fdom rida Lizzy och Lysingur. Det gick bra. Fast Lysingur var lite seg men det gick bra ändå. Sen så mockade vi och grejade och så gick vi in och fikade sen så körde vi lite eye toy (stavning) och sen så åt vi mat och sen åkte dom hem. Det var ju även skyltsöndag den söndagen och jag ville så gärna åka in och titta men det var ingen som orkade. Fast då var pappa så snäll så att han åkte in med mig! Älskar dig pappi! :love: Sen så köpte vi lite fika på stan som vi tog med hem så åt vi det på kvällen och sen så tittade vi på Solsidan! :D 
 

Måndag!

Har inte gjort nått speciellt förutom att va i skolan och mockat i stallet och gjort allt som man brukar göra!


Men nu har ni fått ett ganska långt inlägg och jag hoppas att ni har orkat läst allting! Haha! Men vi hörs imorrn!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback