snart fredag :D

Idag så fixade jag hela stallet själv förutom hö och vatten! Mathilda va ju på konfirmation och mamma skulle ju hämta Mathilda efter det så då skulle inte dom ha tid att fixa stallet sen. Men det gick bra och mocka och sånt? Asså jag vet inte vad jag ska skriva om.. hehe.. men iaf så säger jag tack till världens bästa pappa som köpte en Ben och Jerrys till mig igår! Mumsigt! :love: Men imorrn så är det FREDAG!!! Och det e = FREDAGSMYYYYS!!!!! Woop Woop!! Men sen så kommer ni inte få sånn bra uppdatering på lördagen för då ska jag på hopp KM i Heby! Mathilda ska va med och sen så ska jag och Mathilda hjälpa till lite på banan och sånt. Vi ska även vara med och bygga banan! :thumbup: Men nu så ska jag gå och ta nått att dricka och sätta mig med pappa och titta på Böda camping! 
 
 
 en favoritbild på mig och älskade Pyret! :love:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback