Pyret idag

Idag så tog jag in Pyret och borstade henne och tog hand om henne. Sen ås skulle Mathilda rida Lizzy i paddocken och då så tog jag med Pyret så gick jag bredvid henne med grimskafft. Då så hoppade vi och hon tyckte att det var jätte roligt! Innan hindret så bara smackade jag på henne och sen så fick hon springa hur snabbt hon ville precis innan hindret och det tyckte hon var jätte roligt! Men näär vi gick till paddocken så var hon jäättepigg! Haha sötis! :love: Men sen så mockade jag och Mathilda och fixade allt som man ska göra i ett stall! Men jag kanske bloggar mer imorrn på dagen jag vet inte men det blir iallafall uppdatering på eftermiddagen! 
 
 
Nu funkar det inte att ladda upp en bild så ni får en bild i repris på Pyret! -.-
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback