Mörkt

Jag hatar att det blir mörkt så fort nu för tiden. Så det kan ju va bra att ha snö för att det blir lite ljusare men anars vill jag inte ha så mkt snö. Snart är det dax att byta header och design till lite mer vinter och sånt! Ska prata med Mathilda så fort som möjligt. 
 

Men idag så red jag Lysingur runt i lilla skogen. Mamma gick bredvid. Det var ganska mörkt när vi var ute och red så han vart rädd nån gång men annars så var han jätte duktig! Men nu så är Mathilda på dressyrträning. När Mathilda höll på och fixade Lizzy och packade och sånt så fixade jag klart Lysingur och sen så tog jag in lilla Pyret och borstade henne lite! Det uppskattades. Hon var jätte smutsig. Vi får hoppas att hennes medryttare kommer ut snart och rider så hon får komma ut och springa lite. 

Men idag så var jag ju i skolan som vanligt. Hade utvecklingsamtal idag. Det gick bra men jag var nervös innan. Haha! Men det är jag inför varje utvecklingsamtal! 
 
 Bjuder på den här! Haha hon kittlade mig i nacken så jag började as garva och kunde inte sitta still! Men det tar så himla lång tid att ladda upp bilder så ni får bara den här. Annars så hade jag lagt upp en till...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback